B 737-900 ER Type Rating

Mausoleum bij Aya Sofya

Reacties

Reacties

Cisca Demming

Mark, ik denk dat je je vergist, dit is niet de Aya Sofia maar de Sherezande Moskee of de Prinsenmoskee met de grafkisten van de Sultan, zijn vrouw en zijn twee zonen, als je wilt kan ik het wel precies voor je nakijken.

Mark

Hmmm, dat is dan vreemd. Bij alle borden om deze moskee stond aya sofya :-S en als ik de fotos op internet bekijk is het wel dezelfde...

Mark

Dit is trouwens niet de moskee zelf maar een veel kleiner gebouw ernaast

Cisca Demming

Mark, je zou gelijk kunnen hebben, want toen wij er waren stond de Aya Sofia in de stijgers en hebben wij helaas niet alles kunnen bekijken. Vreemd want het interieur wat ik zie lijkt zo op de Sherezade Moskee, doch als ik ongelijk heb, mijn excuses. Verder wens ik je veel succes en blijf gezond.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!