B 737-900 ER Type Rating

We zijn begonnen!

Hallo allemaal,

Vandaag was het dan zover: het vertrek naar Istanboel voor de type rating.Vanochtend (gisteren inmiddels) zijn we, na afscheid te hebben genomen van de familie, vanaf Schiphol vertrokken naar Istanboel. De reis verliep behoorlijk voorspoedig. De vlucht op zich duurt maar 3 uurtjes en is dus niet zo lang. Na een filmpje te hebben gekeken op m'n Ipad was het dan ook alweer tijd voor de landing. Aan de approach was al wel te merken dat het niet heel er mooi weer was in Istanboel (veel regen en redelijk harde wind). Maar alles is gelukkig goed verlopen.

Photobucket

Nadat we onze koffers hadden verzameld zijn we richting de uitgang gelopen waar al een busje van Pegasus op ons stond te wachten. Het busje bracht ons naar het hotel brengen waar wij de komende 4 weken verblijven. Het was echter geen groot busje en aangezien wij nogal wat bagage hadden kostte het nogal proppen voordat alles binnen was.

Eenmaal onderweg hebben we gelijk kunnen genieten van een avondspits in Istanboel. Deze valt mooi met 1 woord te omschrijven: chaos!

Bij het hotel verliep het inchecken vlot. We konden dan ook snel naar onze kamers, waar we zeker niet over mogen klagen. Er staan 2 ruime 2 persoonsbedden en er is een mooie badkamer. Ook hebben we nog een tv waar we in ieder geval BVN op kunnen ontvangen (kunnen we toch op maandag de verrichtingen de FC nog even volgen als we daar tijd voor hebben)

Kortom aan de voorzieningen zal het niet liggen, nu moet we het zelf alleen nog waar maken.

Morgen gaan we Istanboel even in om nog een aantal zaken te regelen voordat we maandag daadwerkelijk aan de slag gaan. Voor mij heeft het nu allemaal lang genoeg geduurd, ik kan niet wachten tot het maandag is!

Broene Bennie

Succes moat!!

Sabine

Goed bezig broertje!
Fingers crossed voor maandag, maar dat zal wel goed komen ;)

Janneke

Spannend hoor,maar je zit er dus luxe bij! Das wel lekker in elk geval:) veel succes maandag!

Luuk Kelderman

Leuk om zo mee te lezen Mark.
We zullen je belevenissen blijven volgen!

Luuk, Judith en Sepp Kelderman

Gerben

Waar zo'n ipad al niet praktisch voor is. :).

Enjoy turkije!

boiler fam

Eey Mark,

Nogmaals succes daar en we blijven je volgen!

Garoeten uit de h.h straat